Minoritetsorkestern

Nu startar vi en blogg om Minoritetsorkestern i stället för att vi möts fysiskt i vår Läsecirkel. Det är meningen att vi ska få till en öppen diskussion med alla som är intresserade – alltså inte begränsad till den ursprungliga cirkeln och/eller medlemmar i FAL.

Vi kommer inte att lägga någon kommentarsfunktion här – detta eftersom vi två gånger fått webbsidan stängd på g av mängder av spam.

Alla som vill vara med kan lägga in kommentarer på vår FaceBook sida där vi startar en tråd för Minoritetsorkestern. Kommentarerna samlar jag ihop och lägger hit i bloggen – detta eftersom den är sökbar och kan nås också av alla som inte vill vara med i FaceBook. Du kan också mejla direkt till karinsohlgren@hotmail.com så kopierar jag dina kommentarer hit i bloggen.

OBS detta är ett experiment – det är första gången vi har ett coronavirus och vi måste vara uppfinningsrika för att hitta sätt att mötas och prata böcker ändå!

Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.